onsdag 8 augusti 2007

Musik

Ibland blir man kär..... i en låt.... Det händer mig ganska ofta. Jag älskar att upptäcka ny musik. Det finns ingenting som kan förstärka känslor så bra som musik. Oavsett vilken sinnesstämning man är i finns det alltid en låt som passar. Jag lyssnar på musik nästan hela tiden oavsett var jag är. Bäst är nog att lyssna i bilen, finns ingen plats man kan ha på musik så högt och sjunga så mycket, som i bilen! I sommar har jag även börjat med att lyssna på musik på jobbet, i min iPod. Egentligen inte helt optimalt med tanke på alla kollegor runt mig, de får ibland ropa på mig flera gånger *s*. Men eftersom jag sitter i kontorslandskap, är det faktiskt mycket bra att kunna stänga in sig lite extra med musiken, och jag jobbar då på väldigt bra (faktiskt).

Jag blev kär idag. I bilen på väg till jobbet. Ny musik för mig, men egentligen gammal."I will find you" med Clannad. Mer information om gruppen och låten finns här. Längre ner på sidan, vid sidan om Banba, finns ett smakprov på låten. Underbar!

Inga kommentarer: