lördag 7 juni 2008

Fotbolls EM 2008








Så är EM igång!! Jag kommer mest sannolikt tillbringa många timmar framför många matcher. Tuuuur att man kan sticka! Jag har inget speciellt mål med projekt osv, jag har många som jag vill både starta och göra färdigt, och tar en dag i taget. Kul ska det bli!

Kvällen började med att barnen vann kampen om fjärrkontrollen, så efter några minuter fotboll hamnade vi på Cartoon network.... (Hur gick det till??) Men nu har jag vunnit tillbaka fjärrkontrollen igen och barnen ska försöka komma till ro.

På väg till stranden tidigare idag hördes två barn i baksätet sjungandes: "Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, Zlatan". Upp till bevis på tisdag.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goddag vackra du! :)
Jag skulle nog stå på barnens sida i valet av tv-kanal i det fallet... Urk för fotboll. Men å andra sidan så har jag ju ingen tv i vagnen, så jag slipper båda delarna. ;)
Däremot är jag äntligen färdig med mina sockor som jag haft liggandes i flera månader! Solskenskram!

petra.m sa...

Hej,
här sitter jag framför fotbollen med:) Fast jag fuskar lite för att läsa lite mysiga bloggar! Mitt mål är att sticka. Jag har inte så många UFO.n, jo kanske nåra, men de är ju inte lika roliga som min sjal och mina strumpor:)Fast idag har jag lite ont i nacken, vet inte om jag stickat för mycket kanske?! Usch i såfall.
Kram på dej!