söndag 13 juni 2010

Flyttröra och axelvärmare

Så här ser mitt kök ut för tillfället. På tisdag får jag tillträde till nya lägenheten och imorgon om en vecka går stora flyttlasset. Jippi!!













Axelvärmaren har varit färdig ett tag, men den har inte blivit fotograferad förrän nu. Den blåa färgen har tant kofta verkligen fått helt underbar, men den är svår att få rätt på bild. Som jag har nämnt innan var garnet Angorett helt fantastiskt att sticka i och jag hoppas jag får möjlighet att sticka mer i det!












3 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅÅ vad fin, jag måste kämpa lite till, jag fattar inte vad jag gör för fel?! Lycklig flytt...

frisky frog sa...

Mycket stök och bök blir det när man flyttar, men visst blir det väl härligt att komma till något nytt? Axelvärmaren är super!
/Ha det gott!

PIa sa...

Se där! Det var mycket märkligt att vi valt samma färg till samma mönster. Min mamma blev mycket nöjd med sin.