torsdag 6 december 2007

Träningsvärk? Jag?

Visst är det ganska otroligt att man fortfarande kan ha träningsvärk torsdag kväll, efter ett pass i måndags... Säger lite om formen :-)

Ytterligare en arbetsvecka börjar lida mot sitt slut. Tänk, bara lite drygt två veckor till jul, och exakt två veckor till min semester. Tre veckor ska jag ha ledigt - oj oj vad det ska bli skönt!!

Jag har inga planer alls, ska bara göra det jag gillar och ta det helt lugnt. Sticka, måla, lyssna på musik, vara med mina barn, umgås med någon speciell, umgås andra lika speciella. Njuta helt enkelt!
Mina handledsvärmare i angora och silke är nu färdiga. Jag står fortfarande fast vid att pärlstickning inte riktigt är min grej. Men man ska aldrig säga aldrig, helt plötsligt sitter jag säkert där igen med ett nytt projekt!

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Oh, vilka snygga!!!
Jättefina:-)