måndag 11 februari 2008

Vårsol

Jag är såld på Alpakka, från Du store Alpakka. Jösses vad det är fantastiskt att sticka med. Som att krama en Lama! Inte för att jag har gjort det någon gång. Jag har suttit på en struts för 12 år sedan, men det är ju inte samma sak.

Idag satt jag ute. Tänk att det är den 11 februari och så skönt i solen. Den verkligen värmde och med två filtar, en värmande poncho, lite kaffe och musik i öronen njöt jag.

Jag har börjat på min Asymmetriska jacka från boken "Sticka i naturfärger". Den stickas i dubbelt garn och på st 7, så det går fort som hejsan.













Till sist vill jag också säga: Tack snälla ni för alla fina kommentarer jag har fått till Tid som snurrar!!!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åh, vad du ser ut att ha det mysigt i vårsolen. Hade gärna suttit med dej. Här är det snödrivor som gäller. Håller med dej vad gäller musiken. Just nu har jag snöat in på nya Kent. Den går här hemma så mina stora barn håller på bli tokig på mej. Fortsätt mysa. Kram Åsa

Stick-kine sa...

Du ler verkligen mot världen och mot vårsolen! Så skönt det ser ut! Själv tog jag en sväng på golfbanan 9 hål, underbart! Kram, Kine