fredag 6 juli 2007

SEMESTER

Äntligen!!!!

Tre veckors semester framför mig.

Underbart.

Vecka 1: Falkenberg
Hoppas på att det slutar regna och att jag tar solen med mig när jag åker till västkusten med barnen på söndag. Stora förhoppningar om dagar på Skrea Strand och Grimsholmen (se bild). En golfrunda med pappa blir det definitivt också!

Just nu vräker regnet ner där nere, trädgårdarna ser ut som pooler, men efter regn kommer solsken heter det ju. Och som den obotliga optimist jag är, så kommer det helt säkert att bli 30 grader och strandväder på måndag :-).


Vecka 2: Norge - Hytte utanför Stavanger
En vecka tillsammans med en av mina bästa kompisar, med fjällupplevelser, promenader och bara lugn...
Kanske vi besöker Prekestolen (se bild), kanske tar vi cykeln utmed kusten, kanske tar vi båten in till Stavanger.... Vi tar det precis som det kommer och bara är....

Vecka 3: Hemma
Sista veckan kommer jag att vara hemma med barnen. Kanske någon dagsutflykt med någon övernattning... eller bara besök på stranden vid Mälaren...eller....
"Sol, vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker i hemlighet.
Sol, vind och vatten höga berg och djupa hav. Det, är mina drömmar vävda av"

Inga kommentarer: