onsdag 17 december 2008

Utmärkelse

Tack Metta och Kine för utmärkelsen. Jag blir rörd och stolt. Tack även Dace för att jag blev taggad.

Jag njuter av detta och jag hoppas att jag även i framtiden kommer att skriva sådant som ni tycker är roligt/intressant/givande att läsa.

Jag väljer att inte skicka utmärkelsen vidare. Taggningen innebär att jag egentligen ska skriva 6 saker om mig själv. Jag funderade ett tag, men jag hoppar även över detta. Ni som följer min blogg får veta en hel del om mig och mina tankar. Resten lämnar jag åt fantasin :).

Däremot ska jag nämna att jag har börjat på ytterligare en julkalender. Det är Slöjd och hantverk i Färila som har en kalenderhalsduk. Jag gör den i det gröna TeeTee Alpakka som på bilden. Den lär inte bli färdig till jul, men det gör inget. Jag tror jag klarar mig med det antal halsdukar jag har tills den är färdig ;). Rolig kalender med spetsstickningsledtrådar - passar mig perfekt!!


2 kommentarer:

Mia stickar sa...

Du är den första jag ser bland bloggarna som också stickar på Färilas julkalender. Jag stickar min i vintervit och jag är hopplöst efter nu, stickar på dag tolv men den blir klar när den blir klar. Det är iallafall jättekul stickning!

Samtal från min trädgård sa...

Tack för kommentaren på min blogg. Smaken är himmelsk på min tryffel, men den har fortfarande inte stelnat, ska kanske vara så?!