måndag 3 maj 2010

Min söndag






Förutom lite småpackande av kartonger (ja jag måste ju tjuvstarta lite - tänk om det blir högsommar i början av juni - då vill jag ju inte stå inne och flyttpacka!!) och lite administrerande av barn, så hade jag en mycket lugn söndag.












Den bestod mest av att börja på en Tant Koftas axelvärmare i det mest ljuvliga Angorett-garnet. Jösses - verkligen helt obetalt fantastiskt mysigt att sticka i!!







Och lite mer stickande på Pandasjalen, som nu faktiskt nästan börjar bli färdig.

4 kommentarer:

Tina sa...

Oj, vad flitig du är. Koftan ser jätte fin ut.

by Caloweena sa...

Axelvärmaren ser jättefin ut! Är lite sugen på att ge mig på den jag också!

Unknown sa...

Å vad bra då ska jag påbörja min axelvärmare innan lördag och om det tjorvar sig kan jag fråga dig;o)Snygg färg!

Pysselfarmor sa...

Oj uj aj så vacker! Glad blir jag av färgerna. Men ack..jag är inte bra på att tolka (inte alls kan jag)mönster på engelska. Men jag har börjat med något enkelt. Engelska kan jag flytande, men inte specifikt sticktermer. Men skam den som ger sig! Jag ska kunna...

Du har en fin blogg med tänkvärda ord. Hit kommer jag gärna igen.