fredag 16 augusti 2013

Nytt, nytt, nytt

Ja det har blivit en hel del garninköp under sommaren. Och jag startar nytt var och varannan dag känns det som. Två ufo'n har blivit klara under sommaren (ett linne jag bloggat om och en sjal som jag ska blogga mer om), men inget av allt det nya. Jo förresten mitt WIP "Less is more" blev ju faktiskt också klar under sommaren :) Det är helt enkelt för roligt att byta projekt hela tiden och sticka lite här och lite där.

Igår fick jag fina garnet Supersoft från Magasin Duett. Det ska bli en bebiskofta; Ludvig.  Riktigt härligt garn, så det här ska bli kul! Färgerna jag har valt heter Peeble (det längst upp på bilden, det ska också bli grundfärgen), Tundra (det mörkgröna till vänster) och Nougart (det ljus-ljusgrå längst ner till höger). Petra hjälpte mig att välja fina mossgröna knappar till. 

Inga kommentarer: