lördag 4 augusti 2007

Trött....

Vimmelkantig, mörbultad, och trött, jättetrött... Ansiktet gör inte längre ont, men det känns som om jag går omkring med en mask i halva ansiktet...

Barnen är änglar. Fick ligga i sängen till klockan 10 idag, bara fixade lite frukost vid 8 till dem, som de kunde äta framför tv'n. De tittade på barnprogrammen, lekte och var jätteduktiga. Skönt! Inflammation i kinden, fick åka in till sjukhuset en sväng idag också: penicillin. Eftermiddagen tillbringades i skuggan, under parasoll, barnen lekte på lekplatsen, jag lyssnade på "Sommar" och stickade på min höstsjal (Lady Eleanor).

Jag har lyssnat på en hel del av Sommarprogrammen i P1. Idag lyssnade jag på Paulo Roberto - även fast jag har hört mycket av vad han har att säga innan, så har han ett bra sätt att berätta på och mycket bra musikval! Att jag dessutom kände mig extra träffad när han talade om blåslagna ansikten och akutmottagningar - det är ju en helt annan historia *s*. Andra program jag hört, som jag kan rekommendera är Lena Olin, Mikael Nyqvist och Mark Levengood. Perfekt när man kan lyssna via webben. Kan lyssna när man vill, och pausa om barnen kommer springande, eller om telefonen ringer :-).

Inga kommentarer: