lördag 21 februari 2009

Lemonade award

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

Tack snälla Saltflingan och Medea som har gett mig utmärkelsen Lemonade Award. Extra kul är det att läsa motiveringarna. Det ger mig också inspiration att skicka utmärkelsen vidare, och jag väljer följande:

Susilull: För mysig blogg och för de stärkande kommentarerna jag får.
Anette: För att du skriver trevligt/roligt och att vi har en del gemensamma nämnare :).
Bohusstickan: För blandningen av stickning och vardagsliv och också här stärkande kommentarerna jag får.
Dödergök: För dina ärliga inlägg och mysiga stickningar.
Sofia: För öppenheten på din blogg, likheten i våra liv och stöttande kommentarerna jag får.

Stor kram till er alla! Det finns många många fler som jag följer nästan dagligen. Många är stunderna när det är underbart att få sjunka in i bloggvärlden. Det ger så mycket tröst, glädje och inspiration!

4 kommentarer:

Susilull sa...

Jag blir glad och rörd, och tackar allra ödmjukast!!
Det är ju just det där lilla som gör sådan skillnad och som ger så mycket i vardagen; en snäll och uppmuntrande kommentar, en utmärkelse, att hitta rolig inspiration och att ibland bara kunna få skriva av sig lite.

Tog precis en liten kaffepaus i ett målarprojekt, ser att jag fått din fina utmärkelse - och vips så mycket gladare jag blev och kommer att fortsätta måla med mer energi!!

Tack och stor kram!!

teresa sa...

Tack, jag blir också väldigt glad! (Och hoppas innerligt att du tagit dig upp ur dippen från förra helgen!! Det verkar så..?)
Å så vilka fina böcker du köpt, då förstår jag om du är gladare...Å fina muddar. Mycket kul på en gång.

Anette sa...

Tackar allra ödmukast, jag får en tår i ögonvrån. Jag har blivit riktigt hooked på det här, även om jag inte hinner hit alla dagar, och detta värmde och uppmuntrade. Det är så roligt att läsa alla bloggar och kommentarer, bara en sån sak! Att man kommentera!

Ska vårda priset ömt och leta arvtagare här i bloggspejs.
Tack

Anonym sa...

Tack hjärtat, för utmärkelsen!
Jag blir glad och varm av dina ord! Dock tycker jag att dessa awarder har gått till överdrift på alla bloggar, så jag väljer att inte publicera den vidare på min blog.

Idag känner jag att kreativiteten spirar, men vet inte vilken tråd jag ska börja dra i... synd du bor så långt borta, jag skulle gärna haft ditt kreativa sällskap!

KRAM <3 /Sofia o Lukas