måndag 23 februari 2009

Ny vecka

Jodå, jag stickar också. Det blir inte så mycket, men nån timme varje kväll i alla fall. Mest blir det på sjalen. Stickar även på annat, men de varv mina projekt växer är inte så mycket att visa upp för tillfället. Är liksom i mitten på allt.

På praktiken går det bättre. Det har hjälpt att prata med de som jobbar där och det känns skönt. Men jag längtar ändå fortfarande lite tillbaka till skolan. Nu är i alla fall hälften av tiden gjord för denna gång och dagarna rusar iväg. Imorgon ska vi göra begravningskransar och det ska bli spännande att se hur det går till. För min del blir det nog mest titta och lära.

3 kommentarer:

teresa sa...

Vilka underbara färger, en glad-sjal.
Skönt att du funnit dig tillrätta på praktiken!

Boel sa...

Din sjal blir ju lika fin som min ;=)

Längtar efter en liten sticktträff,hoppas vi kan ses snart!

Kram
Boel

Samtal från min trädgård sa...

Sjalen var ju otroligt fin. Garnet ser ut som Fabel i samma färgställning, som jag har till en kofta.