lördag 4 april 2009

Så många bilder

När jag nu tömde min kamera fanns 108 bilder i den. Har mycket att blogga inser jag. Fast jag kan ju inte ta med alla kort, men en hel del kommer det kanske att bli. Får se när jag nu börjar ladda ner.
Det har varit en väldigt hektisk och omtumlande vecka. Mycket att göra både på skolan och hemma och jag har varit väldigt väldigt trött på kvällarna. På måndag går vi ut på en ny omgång praktik. Jag anar en spänning inför denna....

Jag börjar med lite fler bilder från Grötö. Kan inte låta bli att dela med mig av denna underbara helg.
Så många härliga nya möten.
Maria, Ulla, Agneta och mamma.
Mamma och Eva.
(Undrar vad det är mamma försöker illustrera? Något roligt helt klart :))

Eva och Annika.

Underbar natur.
Som så många andra kom jag hem med en hel väska full med nya garner. Några som fjag fick, några som jag vann (en stolt Linda kom på 15 plats av 46 i lördagens knitbattle) och många som jag köpte. Jag har inte tagit en bild på alla. Ni kommer helt enkelt få se efterhand som jag börjar sticka med dem :). Men jag kan nämna att med i stickpåsen fanns Lornas Lace sockgarn (äntligen fick jag inte bara se bild på nätet utan även klämma och känna), Silke från Solsilke, Colinette Banyan, mm.

2 kommentarer:

Boel sa...

Fusk!! Jag vill se dina garninköp. Får väl komma hem till dig och titta då ;=)

Som sagt nästa gång ska jag med till Grötö!! Syfestivalen kan man hoppa över - var riktigt trist förutom mitt sällskap och ett par trevliga ställen.

Kram
Boel

Pia sa...

Väldigt avis känner jag mig, inte så jag missunnar dig men jag vill också ha och vara med !!!