söndag 6 september 2009

Heja helgen!

Tack snälla för alla fina gratulationer jag har fått!!!

Vilken underbar helg jag har haft!!!!

Lördagen hos Maria. Trevliga människor. Trevligt garn. Och vi var på ett sånt härligt humör. Många skratt blev det. Det var helt ljuvligt. :)

Eftermiddagen fortsatte med drink på uteservering med min kära. Därefter hem till bubbel (var ju tvungen att fira lite) och en underbart fantastisk Sverige-Ungern landskamp. Grabbarna tokkörde från första minut och vi njöt i fulla drag. När sedan Zlatan fick in slutmålet. Ja jösses amalia..... Läs Simon Banks underbara artikel om matchen här.

Idag var jag på ett nytt stickcafé. Beslutet togs att vi skulle sitta utomhus vid torpets cafe på Ridderviks gård. Vilket mysigt ställe!! T.o.m solen bestämde sig för att titta fram en stund. Vi var 9 personer som träffades och det tog inte många minuter innan vi hade startat Riddarmaskan. Läs mer här (bloggen är under utveckling). Tack Boel och Marie för ett kanoninitiativ!!

Lite (ytterligare) garn fick följa med mig från Maria i lördags och nu är det hög tid att bestämma sig för vilket (ytterligare igen) nytt projekt jag ska börja med ikväll!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda,

Jättekul att träffa dig idag och sitta och sticka i solen! Ser fram emot fler sticktillfällen!

Superfin blogg!

Hälsningar Eva

Maria i Falkenberg sa...

Jättegrattis till jobbet! Jag hoppas att det blir ett arbete som du kan lägga bort på fritiden så att du får massor med tid till familjen och stickning!

Susanne sa...

Stort grattis till jobbet! Å vad mysigt med alla roliga stickcafeér. Må så gott, Susanne

Marie sa...

Tack för igår! Är jättesugen på norogarnet jag med.

Metta sa...

Det blev en underbar helg för mig med och så roligt att vi fick träffas på två stickcaféer.

Också trevligt att jag fick chansen att personligen önska dig lycka till med nya jobbet.

Kram Metta