söndag 4 oktober 2009

Myspys

Överraskningskväll med pojkvännen igår. Först drink på Eken. Sen blev det Variete med Carl-Einar Häckner på Orionteatern på Söder. En timmes lång föreställning och jag skrattade mest hela tiden. Underbart! Efter det satt det fint med indisk middag på Shanti. Kvällen avslutades med någ0n drink till på ett ställe utmed Götgatan. Jag älskar överraskningar!!

Idag var det dags för en trevlig förmiddag med Riddarmaskorna.

På eftermiddagen var jag ute i rusket och samlade ihop naturmaterial som jag ska ha med mig till skolan imorgon. Lönnblad i alla dess färger, snöbär och nypon. I veckan ska vi ha en Minigesäll där vi ska göra 7 arbeten under två dagar. Spännande och nervöst, men jag känner mig taggad!

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Härligt, härligt, det låter som en väldigt kväll.
Och vackra arbeten du har gjort!

Garntrollet sa...

Låter som du haft en underbar helg!

En av mina favvo-låtar med PF är Comfortably Numb :-) Men Hey You går inte av för hackor, den heller.

Kram.

teresa sa...

Allt, från början till slutet av inlägget, låter kul. Härligt.