fredag 1 januari 2010

2010


Gott nytt år önskar jag er alla. Nya möjligheter. Nya utmaningar. Nya dagar fulla av liv och känslor. Att känna är att leva. En dag i taget. Mina ledord för 2010 kommer att vara acceptera och hantera. För mig kommer det fortsätta hända lite saker. Jag fortsätter mitt nya jobb, går ner lite i arbetstid och kommer ha barnen mycket. Till våren kommer mitt liv att innebära en flytt. Det blir ett spännande år, men också nervöst. Jag kommer att behöva mina ledord. Kramar till er alla med önske om en skön nyårsdagskväll och påföljande helg!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Att känna är att leva, visst är det så! Önskar dig ett levande och lagom utmanande 2010, ta hand om dig, kram Susanne

Samtal från min trädgård sa...

Det låter spännande med en flytt men med de ledord, som du har valt är jag säker på att det kommer att gå bra.

ankie sa...

Jag känner o hoppas på att 2010 kommer att vara minst lika bra som det föregående året varit.
Du har ett spännande år framför dig. Med dina ledord o din förståelse för livet så kommer allt gå galant.

frisky frog sa...

Det låter som om du har ett spännande är framför dig.
/Jag önskar dig ett härligt kreativt 2010!