tisdag 3 februari 2015

En månad senare

Kattungarna växer. De har nu blivit 9 veckor. Tiden går galet fort. De börjar också bli lite galna. Men samtidigt helt underbara.

Jag stickar mest på min Tuk tuk som jag fått dra upp en gång pga fel stickfasthet. Stickar även på min Camomille och på min kofta med eget mönster. Även på den fick jag dra upp lite - den blev för stor över oket. Bättre att repa så att det blir bra - hur tråkigt det än är! Det får ta den tid det tar. Jag är ju inte direkt koftlös. ... ;)
Smilla och Maya har somnat bredvid mig och min stickning
Milo kikar in fönsterkarmen
Tarzan får besök av Katniss. Han är något mindre entusiastisk än vad hon är!
Katniss 
Alla fyra kattungar hos mor Elsa
Min Tuk tuk upprepad....
Tuk tuk före upprepning
Katniss nosar på Camomille-stickningen

Inga kommentarer: