Bilden är tagen för någon vecka sedan. Tro det eller ej, men nu börjar gräset bli lite grönt. Har jag sagt att jag älskar våren?
Från idag är jag långledig över påsken. En dryg vecka där jag bara ska vila, sticka, lyssna på bok och på fåglar, dricka kaffe i solen och njuta av våren. Åh vad skönt det ska bli!!